2015. augusztus 27., csütörtök

2. fejezet

Eljött a nap amikkor megint az Argizoba megyek! Juj de várom... -.- Na mindegy... Reggel együtt mentem tesómmal, Emmával. Ő másodikos. Nagyon szeretem. <3 A családomat egyébként imádom.. Apa egy cég vezetője, de a bevétel nagy részét elveszik a hitelek. Anya titkárnő, így őt mindenki ismeri! Nem azt mondom, hogy szegényke vagyunk mert nem. Van egy csomó menő cuccom, de a menőséghez nem elé a ruha. Pedig milyen jó lenne, mert akkor lehetséges, hogy menő lennék! :) Na mindegy.. ez csak az én fantáziám. :)
Mikkor oda értünk felkísértem a tesómat az osztályba, majd lementem a miénkhez. Az osztály fele már bent volt. Lucy foglalt nekem helyett. Nagyon meglepődtem. Hisz, Lucy a 3. legmenőbb az osztályba.. és az nem kis dolog!
- Szia! - köszönt mosolyogva.
- Szia! - köszöntem kicsit félénken,és ledobtam a tatyóm.
- Korán beértél.
- Nem is. Mért mondod ezt?
- Általában csak a harmadik órára érsz be.
- Na persze. - löktem meg Lucy-t.
Gyarapodott az osztály. 55-kor bejött az oszályfőnök Csodálkoztunk, hogy a régi kissé morgós tanár helyett egy életvidám, fiatal hölgy lépett be.
- Sziasztok gyerekek. - köszönt mosolyogva.
- Jó napot. - hallatszott a morajlás.
- Gondolom csodálkoztok, hogy a régi Margaret osztályfőnöknő, helyett mért én jöttem be. Sajnos Margaretnek nyugdíjba kellett vonulnia. Én leszek az osztályfőnök. Angelica vagyok.
Hm... nem is rossz. Igazából kedveltem Margaret tanárnőt is, de ő sokkal jobb. :)
- Ja és én leszek a fizika, és kémia tanár is. - fejezte be mondandóját.
Óh így már nem annyira jó! :(
Eltelt az első óra. (azt hittem sose lesz vége) És odajött hozzánk Tony.
- Na mi van Lenácska? Most már nem te leszel a kis kedvence az osztályfőnöknek. Nézd Nikki már lopja is a helyedet. - mutatott az osztályfőnöki asztalra.
- Ki gondolta volna? - mondtam. - Niki mindig tönkre akar tenni.
- Hát igen- felelte Lucy.
A második óra nagyon gyorsan eltelt. És mivel nem volt semmi dolgom, laptopoztam.


~ Ezekben az 5 részekben még ne számítsatok izgalmakra. Ebben csak az életéről lesz szó. Remélem azért tetszett! :) <3 xoxo Klau

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése